Πώς να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα

Οι θερμοκρασίες πέφτουν και καθώς τα παιδιά έχουν επιστρέψει στα θρανία και οι μεγάλοι στριμώχνονται στο μετρό και τα λεωφορεία, το συνάχι και ο πονόλαιμος αρχίζουν να κάνουν την εμφάνισή τους. Για να αποφύγουμε να αρρωστήσουμε, πρέπει να φροντίσουμε το σώμα μας αλλά και να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Το άγχος, το στρες, η αλλαγή του καιρού, οι ιοί ... είναι μερικοί από τους λόγους που προκαλούν την πτώση της άμυνας του οργανισμού.

Το ανοσοποιητικό σύστημα είναι η φυσική άμυνα του σώματος από τις λοιμώξεις και τους ιούς. Δημιουργεί αντισώματα και καταστρέφει επιβλαβείς οργανισμούς που προσπαθούν να βλάψουν το σώμα μας.

 

Τα συμπτώματα που εκδηλώνονται όταν έχουμε χαμηλή άμυνα στον οργανισμό μας είναι κόπωση, ατονία, πόνο στους μυς, πληγές που αργούν να επουλωθούν, εμφάνιση έρπη ...

Πότε όμως είναι απαραίτητο να ενισχυθεί το ανοσοποιητικό σύστημα;

   • Κατά τη διάρκεια επαφής με άτομα που πάσχουν από μολυσματικές ασθένειες

   • Παιδιά και έφηβοι με μειωμένη πρόσληψη θρεπτικών συστατικών

   • Μετά το τέλος μιας ασθένειας, μετά από καταπόνηση του οργανισμού ή έντονη άσκηση

   • Μετά την ολοκλήρωση της θεραπείας με αντιβιοτικά

   • 'Ατομα που πάσχουν από ασθένειες του ανοσοποιητικού συστήματος

 

Ποια είναι τα μυστικά για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος;

  1.  Υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή

 

Μια ποικίλη διατροφή είναι συνώνυμη με ένα υγιές σώμα. Επομένως, πρέπει να λαμβάνουμε τρόφιμα με μικροθρεπτικά συστατικά που συμβάλλουν στην αύξηση των λευκών αιμοσφαιρίων και στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος μας.

 

Κάποια από αυτά είναι…

  • Βιταμίνη C: Τρόφιμα που περιέχουν αυτή τη βιταμίνη είναι τα εσπεριδοειδή όπως πορτοκάλι, λεμόνι, μανταρίνια, ανανά κλπ. Επίσης το λάχανο, μπρόκολο, κουνουπίδι, πράσινα λαχανικά, ακτινίδια και ξηροί καρποί.

  • Ψευδάργυρος: τον βρίσκουμε σε μαύρη σοκολάτα, αυγά, σουσάμι, καρύδια, δημητριακά ολικής άλεσης, οστρακοειδή, βόειο κρέας, κοτόπουλο και ψάρι.

  • Προβιοτικά: τα βρίσκουμε στο φυσικό γιαούρτι.

  • Καροτένια: βρίσκεται σε κίτρινα, πράσινα, κόκκινα και πορτοκαλί λαχανικά, όπως το σπανάκι, οι πιπεριές, τα καρότα ...

  • Σίδηρος: τα κρέατα, τα αυγά και τα όσπρια παρέχουν σίδηρο στο σώμα μας.

  • Φλαβονοειδή: βρίσκεται σε σοκολάτα, πιπέρι, σκόρδο κ.α.

  • Σελήνιο: σε καστανό ρύζι ή πλιγούρι βρώμης.

  • Βασικά λιπαρά οξέα (ωμέγα 3): βρίσκονται στους ξηρούς καρπούς, τα λιπαρά ψάρια (όπως σολομός, σαρδέλα), στο λιναρόσπορο, στο αβοκάντο.

 

Επιπλέον:

  • Αποφύγετε τα εξευγενισμένα σάκχαρα: επειδή αποδυναμώνουν το σώμα.

  • Μειώστε την κατανάλωση βιομηχανοποιημένων τροφίμων: επειδή έχουν χρωστικές και συντηρητικά.

 

Πολλές φορές όμως η υγιεινή διατροφή δεν είναι αρκετή, για αυτό και το σώμα μας χρειάζεται να ενισχύεται με συμπληρώματα διατροφής.

Το SaludBox Vitimax είναι ένα φυσικό συμπλήρωμα διατροφής για όλη την οικογένεια, που χάρη στον συνδυασμό φυσικών συστατικών όπως βιταμίνη C, γλουταμίνη, βιταμίνη Ε, βιταμίνη Β6, βιταμίνη Α, φολικό οξύ, βιταμίνη H, βιταμίνη D και B12 ενισχύει τον οργανισμό με απαραίτητα θρεπτικά συστατικά ενώ συμβάλει στη σταθεροποίηση του νευρικού συστήματος, στη βελτίωση της νοητικής ικανότητας και στην ανάπτυξη του ανοσοποιητικού συστήματος. Επιπλέον λόγω της μορφής του σε μασώμενη καραμέλα (ζελεδάκια) με γεύση φρούτων λαμβάνεται πολύ ευχάριστα από τα παιδιά.

 

Μάθετε περισσότερα εδώ

     2. Υγιεινές συνήθειες

Οι καλές συνήθειες συμβάλλουν επίσης στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Είναι απαραίτητο να κοιμόμαστε καλά, να αποφεύγουμε τις αγχωτικές καταστάσεις, να μην πίνουμε αλκοόλ, να μην καπνίζουμε κλπ. Πολύ σημαντικό, πρέπει να σεβόμαστε και να φροντίζουμε να τηρούμε τα απαραίτητα χρονικά διαστήματα ύπνου, καθώς σε αυτά ο οργανισμός εκτελεί ορισμένες διαδικασίες για τη βέλτιστη λειτουργία του. Όσο περισσότερο κακής ποιότητας είναι ο ύπνος του ατόμου, τόσο ασθενέστερο θα είναι το ανοσοποιητικό του σύστημα.

     3. Βιταμίνη D

Εκτεθείτε στον ήλιο. Το σώμα μας χρειάζεται βιταμίνη D και αυτό επιτυγχάνεται μέσω των ακτίνων του ήλιου. Η βιταμίνη D βοηθά το σώμα να απορροφήσει ασβέστιο (ένα από τα κύρια συστατικά των οστών). Το σώμα παράγει βιταμίνη D όταν το δέρμα εκτίθεται απευθείας στον ήλιο, γι 'αυτό είναι γνωστό ως η βιταμίνη του ηλιακού φωτός.

      4. Ενυδάτωση

Συνιστάται να πίνουμε 2 λίτρα νερού την ημέρα. Η ενυδάτωση είναι πολύ σημαντική για την εξάλειψη των τοξινών από το σώμα μας. Είναι επίσης σημαντικό να φροντίζουμε σωστά την καθημερινή υγιεινή.

     5. Πάρτε προβιοτικά

Τα προβιοτικά είναι ζωντανοί μικροοργανισμοί που ευνοούν την ανάπτυξη της χλωρίδας του εντέρου. Βοηθούν στην ενίσχυση του πεπτικού συστήματος, ενισχύουν και αυξάνουν την άμυνα του ανοσοποιητικού συστήματος, βελτιώνουν τα προβλήματα του πεπτικού συστήματος, ευνοούν την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών κ.λπ.

    6. Η άσκηση ενισχύει τους μυς και τα οστά μας

Συνιστάται η τακτική μέτρια σωματική άσκηση. Η συναισθηματική ευεξία συμβάλλει επίσης στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος.

Καλό φθινόπωρο!

Οκτώβριος 2019

Συνδεθείτε μαζί μας για να ενημερώνεστε με περισσότερα άρθρα για την καθημερινή σας υγεία και φροντίδα

  • Instagram Social Icon
  • Facebook Reflection
  • YouTube Reflection
  • Google+ Reflection

© 2020 Becalm SA