© 2019 Becalm SA

Tα social media δεν με αφήνουν να κοιμηθώ!

Κάθε νύχτα έχουμε συνηθίσει, όταν είναι η ώρα να κοιμηθούμε, να κάνουμε ακριβώς τις ίδιες κινήσεις. Σβήνουμε το φως, παίρνουμε το κινητό τηλέφωνο και κάνουμε μια καλή περιήγηση στα social media (μέσα κοινωνικής δικτύωσης). Νέες δημοσιεύσεις στο Facebook, βίντεο στο Youtube, instastories στο Instagram ...

Και όλα αυτά τα κάνουμε για να μας πάρει ο ύπνος. Αυτό που δεν γνωρίζουμε είναι ότι όλα αυτά προκαλούν το αντίθετο αποτέλεσμα και μπορούν να κάνουν την ξεκούραση και τον ύπνο μας, άνω κάτω.

Τελικά, όσο περισσότερο χρόνο ξοδεύουμε στα social media, τόσο λιγότερες ώρες θα κοιμηθούμε.

Μια μελέτη, που διεξήχθη στο Πανεπιστήμιο Ιατρικής του Πίτσμπουργκ και στο Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας των Ηνωμένων Πολιτειών, αναφέρει ότι όσο περισσότερο χρόνο ξοδεύει κάποιος στα social media, τόσο λιγότερο κοιμάται.

Δηλαδή, τα άτομα που ελέγχουν πολύ συχνά το περιεχόμενο στα social media όπως το Facebook, το Instagram, το YouTube, το Snapchat, το Linkedin ... είναι πιο πιθανό να υποφέρουν από διαταραχές ύπνου σε σχέση με όσους το κάνουν λιγότερο συχνά.

Η έρευνα διεξήχθη το 2014 σε 1.788 ενήλικες μεταξύ 19 και 32 ετών. Ο στόχος της ήταν να διερευνηθεί η σχέση που υπήρχε μεταξύ του ύπνου και της χρήσης των κοινωνικών δικτύων.

 

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα άτομα που συμμετείχαν, πέρασαν κατά μέσο όρο 61 λεπτά την ημέρα στα social media και έλεγξαν τους λογαριασμούς τους 30 φορές την εβδομάδα. Πρέπει να σημειωθεί ότι το 30% των ατόμων είχαν υψηλά επίπεδα διαταραχής του ύπνου τους. Εκείνοι που έλεγξαν περισσότερο τα δίκτυά τους ήταν τρεις φορές πιο πιθανό να υποφέρουν από διαταραχές ύπνου.

Οι συγγραφείς αυτής της έρευνας θεωρούν ότι "η ισχυρή συσχέτιση μεταξύ της χρήσης των smartphones και των διαταραχών του ύπνου έχει σημαντικές κλινικές επιπτώσεις για την υγεία και την ευημερία των εφήβων και των νέων ενηλίκων". Οι μελλοντικές μελέτες θα πρέπει να αποσκοπούν στην "αξιολόγηση της κατεύθυνσης για την καλύτερη κατανόηση της επίδρασης των παραγόντων που σχετίζονται με τη χρήση των smartphones".

 

Οι περισσότεροι άνθρωποι είμαστε εθισμένοι στα social media

Προτείνεται να μεταφέρουμε τις συσκευές τεχνολογίας μακριά από το δωμάτιο όπου κοιμόμαστε. Τηλεόραση, υπολογιστής, κινητό τηλέφωνο ... όσο πιο μακριά από το κρεβάτι μας, τόσο πιο πιθανό είναι να κοιμηθούμε καλά.

 

Ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού υπερβαίνει τη χρήση νέων τεχνολογιών μετατρέποντάς τη σε εθισμό. Είναι μεγάλο πρόβλημα των social media το ότι παραμένουμε άγρυπνοι μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες, ελέγχοντας για παράδειγμα τη μηχανή αναζήτησης του Instagram ή την ανταλλαγή μηνυμάτων των χρηστών.

 

Οι ειδικοί προτείνουν να αποσυνδεθούμε... Η κατάχρηση των social media μπορεί να προκαλέσει διαταραχές του ύπνου και έχει γίνει μία από τις κύριες αιτίες που δεν βλέπουμε όνειρα.

Μία λύση αποτελούν τα συμπληρώματα διατροφής, όπως το Saludbox Morpheo. To Saludbox Morpheo είναι συμπλήρωμα διατροφής σε μορφή υπογλώσσιων δισκίων, με άρωμα μέντας, που χάρη στον συνδυασμό του σαφράν, της μελατονίνης και του μελισσόχορτου που περιέχει, παράγει ένα ηρεμιστικό αποτέλεσμα, βοηθά να έρχεται γρήγορα ο ύπνος και συμβάλλει στην ανάκτηση της ποιότητας του φυσιολογικού ύπνου.

 

Ρωτήστε το φαρμακοποιό σας ή επισκεφτείτε το www.becalm.gr

Τώρα, τίποτα δεν μπορεί να σας χαλάσει τον ύπνο!!! ΖΖΖ

 

 

Μάρτιος 2019

Συνδεθείτε μαζί μας για να ενημερώνεστε με περισσότερα άρθρα για την καθημερινή σας υγεία και φροντίδα

  • Instagram Social Icon
  • Facebook Reflection
  • YouTube Reflection
  • Google+ Reflection