© 2020 Becalm SA

Τι πρέπει να κάνουμε για να παραμείνουμε σε φόρμα αυτές τις γιορτές;

Έχουμε φροντίσει τον εαυτό μας όλο το χρόνο για να μπορέσουμε να επιδείξουμε ένα τέλειο σώμα το καλοκαίρι και όταν αυτό τελειώσει, έρχεται η περίοδος των γιορτών των Χριστουγέννων, όπου ξέρουμε ότι η μαγεία, αλλά και η υπερβολική κατανάλωση ξεχωριστών γεύσεων… μέχρι να φτάσουμε να εκραγούμε, είναι μέρος του Πνεύματος των Χριστουγέννων.

Γαλοπούλες γεμιστές, ψητά χοιρινά, ορεκτικά, πίτες, επιδόρπια, ποτά, βασιλόπιτες, γλυκά, άφθονη σοκολάτα ... Γεύματα, δείπνα, πάρτυ και ατελείωτες συγκεντρώσεις με την οικογένεια, με φίλους και συναδέλφους…

Τι μπορούμε να κάνουμε για να διατηρήσουμε τον εαυτό μας σε φόρμα την περίοδο των γιορτών;

Ας ακολουθήσουμε τις παρακάτω συμβουλές για να μην πάρουμε επιπλέον κιλά αυτά τα Χριστούγεννα:

  • Πίνετε 2 λίτρα νερό την ημέρα

Σε αυτά τα 2 λίτρα περιλαμβάνονται εγχύσεις και ζωμοί.

  • Σεβαστείτε τα 5 γεύματα την ημέρα

Είναι σημαντικό να ανακτήσετε τη διατροφική ρουτίνα σας το συντομότερο δυνατό. Πολλά γεύματα την ημέρα με επαρκείς και καλά κατανεμημένες ποσότητες, σας εμποδίζουν να είστε πεινασμένοι κάθε φορά που κάθεστε στο τραπέζι.

  • Πιείτε ένα ποτήρι νερό την ημέρα με 2-3 σταγόνες λεμονιού

Βοηθά στη διατήρηση της όξινης βάσης του οργανισμού.

  • Δεν μπορείτε να τα έχετε όλα…

Ή ψωμί ή γλυκά. Πρέπει να επιλέξετε ανάμεσα στη μία ή στην άλλη επιλογή και πάντα με μέτρο.

  • Καταναλώστε αλκοόλ με μέτρο

Αν θελήσετε να πιείτε προτιμήστε το κόκκινο κρασί ή τη μπύρα. Συνιστάται η αποφυγή των αποσταγμένων ποτών. Παρόλα αυτά αν πιείτε κάποιο από αυτά, καλό είναι να το πίνετε σκέτο ή με νερό. Η ανάμειξη του με αναψυκτικά δεν είναι καλή επιλογή, αφού έχουν υψηλά επίπεδα ζάχαρης.

 

  • Αυξήστε τη σωματική σας δραστηριότητα

Η αυξημένη σωματική δραστηριότητα τις γιορτινές μέρες είναι ένας καλός τρόπος να κάψετε τις επιπλέον θερμίδες και να νιώθετε λιγότερες ενοχές κατά την απόλαυση των γιορτινών εδεσμάτων.

 

  • Τρώτε ένα φρούτο ή μια σαλάτα πριν το γεύμα σας

Εάν πηγαίνετε για μεσημεριανό γεύμα / δείπνο έξω από το σπίτι, καλό είναι να φάτε ένα φρούτο ή μία σάλατα ή λαχανικά που θα σας μειώσει το αίσθημα της πείνας και θα σας αποτρέψει να φάτε πολύ μεγάλες ποσότητες φαγητού.

Αν παρόλα αυτά αποφασίσετε να απολαύσετε χωρίς περιορισμούς το γιορτινό τραπέζι και αισθανθείτε στομαχικές ενοχλήσεις, φτάνει μία δόση Emecalm για να καταπραϋνει τις στομαχικές διαταραχές που μπορεί να προκληθούν από την κατανάλωση μεγάλης ποσότητας φαγητού ή ποτού και να επαναφέρει τον οργανισμό στη φυσιολογική του κατάσταση.

 

Τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά είναι από τις ομορφότερες εποχές του χρόνου. Η γιορτές με την οικογένεια, με τους αγαπημένους μας, τα υπέροχα γεύματα και οι λαμπερές εκδηλώσεις με καλή παρέα, πολλές εκπλήξεις, αλλά και μπόλικη….μαγεία, την κάνουν ξεχωριστή!

 

Να απολαύσετε ένα υπέροχο βράδυ Πρωτοχρονιάς!

 

Καλή Χρονιά!!!

Δεκέμβριος 2018

Συνδεθείτε μαζί μας για να ενημερώνεστε με περισσότερα άρθρα για την καθημερινή σας υγεία και φροντίδα

  • Instagram Social Icon
  • Facebook Reflection
  • YouTube Reflection
  • Google+ Reflection