7 συμβουλές για την εκπλήρωση των στόχων σας το 2020

Ένας χρόνος τελείωσε και ένας άλλος μόλις άρχισε, που αποτελεί και την έναρξη μιας νέας δεκαετίας. Και δεδομένου ότι πάντα θέλουμε η νέα χρονιά να είναι καλύτερη από την προηγούμενη, αλλά λιγότερο καλή από την επόμενη, σκεφτόμαστε τους σημαντικούς στόχους που πρέπει να βάλουμε τη νέα χρονιά: να πηγαίνουμε στο γυμναστήριο, να διεκδικήσουμε μια προαγωγή στην εργασία ή μία αύξηση μισθού, να σταματήσουμε το κάπνισμα κλπ.

 

Σύμφωνα με τους ειδικούς, μόνο το 20% των ανθρώπων επιτυγχάνει να εκπληρώσει τους στόχους που βάζει τη νέα χρονιά. Για να σπάσετε αυτή την παράδοση και να αυξήσετε το ποσοστό επιτυχίας, μοιραζόμαστε μαζί σας κάποιες συμβουλές για να το καταφέρετε.

 

3 σημαντικές συμβουλές για να εκπληρώσετε τους στόχους σας

1. Όποιος θέλει πολλά, εστιάζει στα λίγα. οι εμπειρογνώμονες προτείνουν να έχουμε μικρό αριθμό στόχων. Επειδή εάν έχουμε πολλούς, η δύναμη της θέλησής μας μοιράζεται ανάμεσα σε όλους και έτσι δεν επαρκεί για να εστιάσει 100% σε καθένα από αυτούς τους στόχους. Συμβουλή, περιορίστε τον αριθμό των στόχων σας.

2. Να είστε συγκεκριμένοι στο τι θέλετε να επιτύχετε. Πρέπει να έχουμε έναν συγκεκριμένο στόχο, παρά μια επιθυμία ή έναν σκοπό. Δεν είναι το ίδιο να θέλετε να χάσετε βάρος γενικά, από το να θέλετε να χάσετε 5 κιλά σε 3 μήνες. Όσο πιο συγκεκριμένος είναι ο στόχος σας, τόσο το καλύτερο.

 

3. Η πειθαρχία είναι το μυστικό συστατικό. Πρέπει να είναι συνεχής και σταθερή επειδή όλα αυτά που αξίζουν πραγματικά απαιτούν προσπάθεια. Οι περισσότεροι άνθρωποι που βαζουν έναν στόχο το νέο έτος τείνουν να τον εγκαταλείψουν το Φεβρουάριο ή το Μάρτιο. Συχνά ο κύριος λόγος είναι το άγχος που δημιουργεί η επίτευξη του στόχου που έχετε βάλει.

Για να περιορίσετε οποιοδήποτε αίσθημα άγχους τη νέα χρονιά, δοκιμάστε το SaludBox ByeStres; Το φυσικό συμπλήρωμα διατροφής, σε μορφή τσίχλας και γεύση μέντας, χάρη στα συστατικά του, την τρυπτοφάνη, το μελισσόχορτο και τη σκουτελλάριατα οποία έχουν χαλαρωτικές ιδιότητες, βοηθά στη μείωση του άγχους και της ανησυχίας.

 

 

Τέσσερα ακόμα μυστικά!

 

4. Γράψτε τους στόχους σας. Δεσμεύεστε ακόμα περισσότερο σε αυτούς. Στην πραγματικότητα, μια μελέτη έδειξε ότι απλά η καταγραφή των στόχων σας αυξάνει την πιθανότητα επίτευξής τους κατά 42%.

5. Κάντε τους στόχους σας να είναι ρεαλιστικοί. Πρέπει να βρούμε το ενδιάμεσο έδαφος ανάμεσα σε μια όχι τόσο σημαντική επιθυμία που μας κάνει να μην κινητοποιηθούμε αρκετά για να την επιτύχουμε και σε έναν εξαιρετικά δύσκολο έως αδύνατο στόχο τον οποίο είναι δυσκολευόμαστε να επιτύχουμε και στο τέλος απογοητευόμαστε και τον παρατάμε. Αν ο στόχος σας είναι μεγάλος, χωρίστε τον σε μικρότερους. Κάντε μικρά βήματα προς την επίτευξη αυτού του στόχου. Εστιάστε στη διαδρομή και στα εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσετε για να επιτευχθεί ο στόχος αυτό. Είναι πολύ σημαντικό να απολαμβάνετε το δρόμο προς τη δική σας Ιθάκη.

 

6. Μοιραστείτε. Βρείτε κάποιον που έχει τον ίδιο στόχο και κάντε το μαζί. Κινητοποιήστε ο ένας τον άλλο. Γιορτάστε μαζί την όποια πρόοδο κάνετε σε κάθε βήμα και στηρίξτε ο ένας τον άλλον τις δύσκολες στιγμές.

 

7. Οπτικοποιήστε το αποτέλεσμα. Υιοθετείται ως πρότυπο θετικής σκέψης. Αν είστε αισιόδοξοι, ο εγκέφαλός σας θα δημιουργήσει νευρικές συνδέσεις που θα σας βοηθήσουν να αλλάξετε τις κακές συνήθειες που σας εμποδίζουν να εκπληρώσετε το σκοπό σας.

 

 

Ποιοι είναι οι στόχοι που συνήθως βάζουν οι άνθρωποι;

Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε από την Εφημερίδα Κλινικής Ψυχολογίας (Journal of Clinical Psychology) αποκάλυψε τους σκοπούς που συνήθως κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι:

  • Να χάσω βάρος

  • Να ξεκινήσω την άσκηση

  • Να κόψω το κάπνισμα

  • Να αλλάξω εργασία

  • Να αυξήσω το εισόδημα μου

  • Να εξοφλήσω τα χρέη μου

  • Να ταξιδέψω περισσότερο και να ανακαλύψω τον κόσμο

 

Μπορεί όμως ο στόχος να παρατείνει τη ζωή μας;

Σύμφωνα με τα Πανεπιστήμια του Carleton (Καναδά) και του Ιατρικού Κέντρου του Rochester (Νέα Υόρκη), εκείνοι που έχουν στόχους στη ζωή τους μειώνουν τα ποστοστά θνησιμότητας. Στην έρευνα που διεξήχθη, ανακάλυψαν ότι η πλειοψηφία αυτών που απεβίωσαν ήταν εκείνοι που δεν έβρισκαν κάποιο νόημα στη ζωή τους.

Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Psychological Science, Patrick Hill, δήλωσε ότι "η εύρεση μιας κατεύθυνσης στη ζωή και η καθιέρωση στόχων που θέλετε να επιτύχετε μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να ζήσετε περισσότερο". Οι ερευνητές πιστεύουν ότι έχοντας έναν στόχο να αγωνιστούμε, μας κάνει να έχουμε πιο υγιεινές συνήθειες ζωής και να είμαστε πιο θετικοί.

Και για εσάς, ποιοι είναι οι στόχοι σας για το έτος 2020; Τώρα είναι η ώρα να τους επιλέξετε! 

Να έχετε μία ευτυχισμένη νέα Χρονιά!

Ιανουάριος 2020

Συνδεθείτε μαζί μας για να ενημερώνεστε με περισσότερα άρθρα για την καθημερινή σας υγεία και φροντίδα

  • Instagram Social Icon
  • Facebook Reflection
  • YouTube Reflection
  • Google+ Reflection

© 2020 Becalm SA