© 2019 Becalm SA

Πώς να καταπολεμήσετε την αλλεργία την Άνοιξη!

Την Άνοιξη η αλλεργία εμφανίζεται έντονα. Πώς μπορούμε όμως να την αποτρέψουμε; Πώς μπορούμε να μειώσουμε τα συμπτώματά της; Πώς μπορούμε να ενισχύσουμε τις άμυνες μας;

Η άφιξη της Άνοιξης φέρνει μεγαλύτερες και ηλιόλουστες μέρες, καλύτερες καιρικές συνθήκες, περιβάλλον γεμάτο χρώματα και προμηνύει τη ζέστη και τη χαλάρωση του Καλοκαιριού. Όμως για τα άτομα με αλλεργίες στη γύρη ή τη λεύκη σημαίνει επίσης την άφιξη των αλλεργιών. Όλο και περισσότερο οι άνθρωποι επηρεάζονται από τις αλλεργίες της Άνοιξης, ιδιαίτερα τα παιδιά.

 

Αυτή την εποχή του έτους (Απρίλιος, Μάιος και Ιούνιος) είναι η εποχή που τα φυτά και τα δέντρα βρίσκονται στη φάση της ανθοφορίας και της επικονίασης, με έντονo τα φαινόμενo της μεταφοράς της γύρης. Οι βροχές την άνοιξη είναι ένας σύμμαχος για εκείνους που υποφέρουν από τις αλλεργίες καθώς παρασύρουν τη γύρη στο έδαφος και καθαρίζουν την ατμόσφαιρα.

 

Μερικά από τα συμπτώματα που υφίστανται τα άτομα με ευαισθησία στην αλλεργία είναι το φτέρνισμα, η επιπεφυκίτιδα, η ρινίτιδα, οι αναπνευστικές δυσκολίες, το έκζεμα, οι κρίσεις άσθματος κλπ. Γι' αυτό είναι σημαντικό να γνωρίζουμε πώς να αποτρέψουμε και να καταπολεμήσουμε την αλλεργία μας.

Πώς να αποτρέψετε την αλλεργία

• Αποφύγετε να βγαίνετε έξω τις ώρες που η συγκέντρωση της γύρης είναι υψηλότερη, την ανατολή και το ηλιοβασίλεμα. Αποφεύγετε περιοχές όπου αυτή η συγκέντρωση είναι επίσης υψηλή, όπως πάρκα ή κήποι.

• Ελέγξτε τα σημεία με συγκέντρωση της γύρης στην πόλη όπου ζείτε και αποφύγετε τα.

• Μην ξεχνάτε να πάρετε τα φάρμακα που σας έχει συνταγογραφήσει ο αλλεργιολόγος σας.

• Χρησιμοποιείτε γυαλιά ηλίου για να προστατεύετε τα μάτια από τη γύρη.

• Κρατήστε τα παράθυρα του σπιτιού σας κλειστά τις ώρες μεγαλύτερης συγκέντρωσης γύρης. Η καλύτερη στιγμή για να αερίσετε το σπίτι σας είναι το μεσημέρι.

• Αλλάζετε πιο συχνά τα ρούχα σας για να εξαλείψετε τα υπολείμματα γύρης που συσσωρεύονται στο δέρμα, τα μαλλιά, τα ρούχα κλπ.

• Αποφύγετε να οδηγείτε μοτοσυκλέτα και ποδήλατο ή αυτοκίνητο με ανοιχτά τα παράθυρα.

• Πηγαίνετε στον αλλεργιολόγο σας για να προσδιορίσετε μια συγκεκριμένη διάγνωση για την ευαισθησία σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να αναγνωρίσετε τι προκαλεί η αλλεργία σας και να είστε σε θέση να αποτρέψετε τα συμπτώματά της.

Θεραπείες για την καταπολέμηση της αλλεργίας

Για τη ρινίτιδα

Με άλλα λόγια όταν λέμε ρινίτιδα εννοούμε την καταρροή και το φτάρνισμα. Μπορεί να καταπολεμηθεί με αλατούχο νερό, εγχύσεις από θυμάρι, καλέντουλα, ευκάλυπτο κλπ.

Για τον ερεθισμό που προκαλούν η καταρροή από τις αλλεργίες και η συχνή χρήση χαρτομάντηλου, χρησιμοποιήστε το Lipbecalm για ενήλικες και το Lipbecalm Pediatric, ειδικά σχεδιασμένο για τη βρεφική και παιδική ηλικία, βασισμένα μόνο σε φυτικά συστατικά όπως Μελισσόχορτο, Αμαμηλίδα & Ηλίανθο, που ενυδατώνει και προστατεύει τα χείλη και τη μύτη, ενώ ταυτόχρονα επανορθώνει από την ξηρότητα και τους ερεθισμούς!

 

Για τον κνησμό και το δάκρυσμα των ματιών

Για προβλήματα στα μάτια, σάς προτείνουμε ομοιοπαθητική όπως Aconitum 9 CH, Apis 9 CH, Belladonna 9 CH, κλπ.

 

Για τη φαγούρα στο λαιμό

Θα μπορούσατε να ηρεμήσετε με παστίλιες για το λαιμό και παράλληλα να περιορίσετε το αλκοόλ και τον καφέ καθώς στεγνώνουν την περιοχή και επιδεινώνουν τα συμπτώματα.

Εάν έχετε δυσκολία στην αναπνοή

Το κρεμμύδι μπορεί να είναι σύμμαχος σας. Με την κοπή του, απελευθερώνει ενώσεις που έχουν άμεσο αποσυμφορητικό αποτέλεσμα. Μη χρησιμοποιήσετε το κρεμμύδι για τον περιορισμό του κνησμού και του δακρύσματος των ματιών αφού δεν επιφέρει το ίδιο αποτέλεσμα. Είναι πολύ σημαντικό να είστε σε εγρήγορση στο σύμπτωμα της δυσκολίας της αναπνοής αφού μπορεί να εξελιχθεί σε άσθμα.

 

Τρόφιμα / συμπληρώματα διατροφής που ενισχύουν την άμυνα σας

Λαχανικά και φρούτα

Με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες C, B και E που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, μειώνουν τον κίνδυνο αλλεργιών. Μερικά παραδείγματα είναι τα πορτοκάλια, τα μήλα, οι ντομάτες, τα κόκκινα σταφύλια, τα μύρτιλα (μπλουμπερι) κλπ.

 

Ξηροί Καρποί

Περιέχουν πολλή βιταμίνη Ε, που βοηθά στη μείωση των αναπνευστικών συμπτωμάτων των αλλεργιών.

 

Λιπαρά Ψάρια

Δεδομένου ότι περιέχουν Ωμέγα 3, το οποίο είναι ένα λιπαρό οξύ που προστατεύει από το άσθμα και έχει αντιφλεγμονώδη δράση.

 

Αποφύγετε την ισταμίνη

Βρίσκονται σε σκληρά τυριά, λουκάνικα, προμαγειρεμένα φαγητά, και μπορούν να επιδεινώσουν τις αλλεργίες σας.

 

Απολαύστε την Άνοιξη!

Μάιος 2019

Συνδεθείτε μαζί μας για να ενημερώνεστε με περισσότερα άρθρα για την καθημερινή σας υγεία και φροντίδα

  • Instagram Social Icon
  • Facebook Reflection
  • YouTube Reflection
  • Google+ Reflection